< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=1367055820384037&ev=PageView&noscript=1" />
All Categories
EN

News

Home>News > News deatil

Tendenze di l'industria: A torta hè abbastanza grande, ùn pò manghjà sempre piena, cumu aumenta u redditu u fabbricante di cumunicazioni ottiche

Views:558 Tempu di Publicazione: 2020-08-22

Recentemente, China Mobile hà annunziatu u candidatu vincitore per a raccolta generale di cavi ottichi in 2020-2021. Changfei hà occupatu fermamente a pusizione di punta cun una parte di 9.44%, seguitata da fortis, Hengtong, Fiberhome è altri giganti, chì eranu quasi 70% di l'ordini.

Di fronte à i novi prezzi bassi, ancu se una preparazione psiculugica precoce, ma l'industria hè sempre in un tumultu. Ogni annu i trè principali operatori di a raccolta generale di cavi ottichi sò a principale fonte di ricavi per i principali produttori, basatu annantu à l'esperienza passata, China Telecom è Unicom devenu seguità a strategia di u limitu di u prezzu mobile, riduce in modu sincrone u limitu massimu di u prezzu di offerta.

A causa di l'enormi costu d'investimentu in a prima tappa di a custruzzione di a rete 5G, i trè operatori anu da riduce i costi attraversu limiti di prezzi custanti sottu à l'impattu di l'attuali attese di prufitti bassi. U chilometraghju tutale di sta riunione hè aumentatu da 105 milioni di km core à 119.2 milioni di km core, un aumento annuale di 13%. Ancu se a scala hè più grande, ma i prezzi continuanu à calà brusquement, da u piccu di l'annu passatu di più di 60 yuan direttamente à più di 20 yuan, pò esse tagliatu à a mità dopu un altru scontu di 30%.

D'altronde, China Telecom è China Unicom anu arrivatu accordi di cooperazione pertinenti per fà pienu usu di i so rispettivi vantaghji di risorse regiunali, rializà a custruzzione cumuna è a spartera di stazioni di basa 5G in tuttu u paese, è salvà in modu efficace u costu d'investimentu iniziale. A radiu China, a Televisione è u Mobile anu ancu unitu e mani per furmà un mudellu strategicu "2 + 2" in u campu cummerciale di 5G.

Un tali muvimentu hè bonu per salvà risorse di spettru è costi di custruzzione, ma ùn hè micca una bona nutizia per i principali pruduttori di cable di fibra ottica, u voluminu di l'affari è a prufittuità seranu affettati in una certa misura. forte vitalità in l'industria di a cumunicazione ottica, i grandi pruduttori duveranu custruisce capacità differenziate è formanu a competitività core nantu à a basa di e so capacità tecniche originali, è perseguite u sviluppu attraversu l'innuvazione, in modu di scuntrà megliu l'opportunità è e sfide in l'era 5G.

Sutta a marea di a custruzzione 5G, Qingdao Guangying hà avanzatu è sviluppatu attivamente, furmendu un schema di catena industriale cù divisione d'onda passiva cum'è cumpunente principale è PLC, divisore otticu pull-cone è prudutti di switch ottichi cum'è cumpunente ausiliare. Hè previstu di ottene un tasso di crescita di 10% di u fatturatu in 2020.